Sunday, November 14, 2010

monim gift from abah n mama..abg sukur too!! thanxx!! mmuuaahhxx!! :)

monim y'all!!! juz finished my lazy sunday routine..lps solat td, sapu bilik sket2 n sapu d whole ruang bawah..deh..patah pinggang..hehehe..tu kire once a week tu sapu, bkn hari2..dh rase patah pinggang..hayya..haa!! dh knape??nk kutuk aku tules rutin aku kt blog nie?? hahaha!! suke ati aku laa nk tules ape pon.akunye blog kan..aku x suruh pon kau bace blog aku tuh..nk kecoh2 kt org lain pe hal?? lipat kain 3bakul pon nk dengki ke? 3bakul kain tu aku lipat once a week kot, bile2 yg aku rase sempat n rajin nk wat..bkn aku wat hari2 kot ye nk dengki pon..huh. xfaham.
off da topic n back to main title above. yayy!! i loike :) :) time sapu bilik sdiri sambil lepak ngan yaya td..ttbe mama dtg..katenye...ooh..alhamdulillah,bagus anak mama nie ye :) hayya,dr mane plak muncul bondaku nie..haish.. mom, trimas atas pujian..aminn..
2nd gift came from my abah..td pg ada aku susun sume kasut2 kt lua letak dlm lemari kasut n sapu sket2 kt lua tu..sedap sket mata tgk..kan..heh.ttbe time abah kua nk g pasar, dia ckp..'ooo..sape yg kemas susun kt lua ni?? bagus nye!! hehehhe :) :) atiku berbunge lagi :) thanx abah!!
finally, a gift came from abg sukur..dia bg tips for my blog..wahh!! sonotnye!! thanx2!! ni nk kna g ngadap abg sukur ni blaja manually dgn lbh byk..heheh :)
gez i gotta go, mama dh pesan kemas brg2 dia beli kt pasar tu..haish..papai y'all..!!


.: earthhana :.






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.