Friday, November 12, 2010

ceria di pg hari..hahahaha!! :)

seawal 6.30pg aku bgn hari nie..mandi,solat dan mengemas bilik. mula bersiap pd jam 7pg ngan rase yg xpuas ati pd baju kurija ku. 1 per 1 aku pakai dan buang.sumenye xmemuaskan..argghhhh!! buhsann!! kt lua nun ujan, so kena pakai baju yg seswai ngan hari ujan lah lagipon bkn ada site visit nk kna pakai formal..kan.hmm..sdar x sedar dh almost 8pm brlaa aku siap spenohnya. tros aku tron kejutkan iman.
adoilaaa..susahnye iman nk bgn pg, nk kena golek wat lawak bagai pastu finally bogelkan dia, agkut dia ltak dpan bilik air..barulaa dia bukak mata n mandi..huh.tgh iman mandi tu, aku kemas bilik mama sket2,watkan bekpes utk iman n sesiapkan beg skola dia.telupe la plak nk iron baju skola iman, seb baik ada spare yg dh iron..fewwhh...sharp at 8.30am aku antar iman gi skola,then aku senggah beli bekpes n up aku sampai opis jam 9.05pg..lewat 5minet! kompemla aku x punch card..hahahaha!! i loike :) hmm..nielaa rutinku stiap pg kalo korg nktau..haha!! ;)
pg td, time aku gi kt blkg opis nk isi air, senggahla kjap kt incek azhar yg tgh wat p.o yg xsetel2 lg tu...saje btanye since aku pon tkena tempias ketidakpuasan ati bos tntg harga yg 1 nie..haish..incek azhar punye keje,aku pon ikot tkena..bknnye pe, bos xpuas ati ngan spec dlm p.o yg incek azha wat tu,katenye xsama ngan l.o gomen,efeknye tang hargalaa..jd mahal sketlaa...katenyelaa..kan..dh namenye bos,ikotkan ajelaa ye..heh.tp kot ye laa mahal pon, kalo dh untong almost 10k, ye xcukup lg kaa??hayya..siap dia bley ckp cemni tau..'bw fon dtg sini, call supplier skrg, i bet u! saye bukan IT pon bley tau!!'..pergghh!! tcabar siot..tp incek azhar ni kewl je..layanzzz sehh...ape2jelaa..
so berbalik kpd cte pg nie, bile aku tanye incek azhar cmane progress nye, dia pon bgla aku bace email dr supplier..miahahahahahahah!! xsempat aku nk bace email tu,aku dh tgelak besar..oh incek azhar,trimas atas keceriaan ini..ahaxx!! ;)
katenye supplier, mmgla ada pbezaan spec,tp tu x menjejaskan ape2 kt customer,kite lg untong kot sbbnye mende yg dimintak customer tu sbnrnye ada tp specnye tu laa yg dh xde kt malaysia, kt oversea je ada,so gune je laa brg yg same tp spec yg sket berbeza dimana stoknye ada kt msia nie,kan..cnthnye, kete viva laa.ketenye ada yg 1000cc je kt msia, yg 850cc nye mmg dh lama xde kt msia, kt oversea laa kalo ada pon.so, pakai je laa 1000cc,stil viva jugak,bezanya cc dia je yg bsar sket..untong kitelaa kirenye..kan.hmmm..ttbe aku ter pk,aiseh bos nie, supplier nk tlg kite untong lebih pon,bos tamau kaa???pelik..hmm..btol laa stetmen dia tu..'saye bukan IT...', kan dh tkantoi terang2an tpampang kelakuan dia sbg org 'bukan IT'.. hahahahaha...oopss! sowee ye boss..peace no war :)
ttbe incek azhar besuare ngan muka toya dia tu, ' nk soh aku lari gi oversea kot amek brg2 nie!!' miahahahaha!! wak luuuuu!! byknye duit opis nk sponsor... wahahahaahah!! aduhh..pecah perot den..i bet u laa jugak...aduhai boss, ni nk tanya, ni dok bet ni, kirenye sape yg menang sape yg kalah nie haa?? lu pk laa sdiri...hahahahaha!!! lawak btol.. ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.