Monday, November 8, 2010

bangkit!!

hmm.. br je tgk blog mr.sukur, rakan yg dulunye sebumbung mengusahakan 1 perniagaan yg akhirnye tumpas ditengah jalan..ahaxx!! bak kate sukur, 'segelintir aje yg tau..hehe..
ape yg aku rs skrg?? rase penat..penat menjadi robot, menjadi orang suruhan lebih 10 bulan. bak kate en.azhar, ni dh jd lembu dh nie..hahah!! lg terok dr kuli batak rasenye..aahh!! kejamnye dunia!! hehe..tp nk tanak kene teruskan gak..hmm..ada lg sebulan lebih je nk masok tahun baru..takkanla nk stil jd org lame kot?? kan.. mestila jd org baru..yup..mmg dh lame aku fikirkan bende nie..idop yg xde kemajuan melainkan sket simpanan utk mase dpan..tu pon tersepit je rase...haish..
so, insya-allah, tahun baru ni aku akan jd org baru. tutup buku lama, lupekan sejarah dulu..kite bina hidop baru..yeah!! kena kuat smangat!!kena bgn dr kejatuhan nie..blaja merangkak, blaja bertateh balik..asal jatoh je kena bangun..jgn layan je kejatuhan tu..haish.. mcm 'twin' aku ckplaa..i miss d old effa..huhu...chaiyokk!! u will when u believe..change n juz action!! peduli ape org kate..!! juz do it, girl..!! kembalikan kegilaan kau dulu..huhu.. ya tuhan,berikan aku kekuatan utk semua nie..huhuhu...

.: earthhana :.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.